tisdag 10 maj 2016

Stretching i believe in stretching

Jag har ont någonstans. Jag stretchar, det går över. Väldigt ofta! Det man måste veta med ont å stretch är att har man tex ont på ovansida knä så är man förmodligen för kort i......taadaaaa ljumsken. 
Har man ont långt ner i ryggen. Lär mig aldrig vad d heter...korsrygg? Ländrygg? 
Rövrygg? Ja ryggen precis ovanför räva sår man förmodligen för kort i stora rumpmuskeln. Har man huvudvärk är man ofta kort i musklerna på sidan på halsen och bak i nacken. For example....å d vet oftast inte folk å så går de runt med ont å så är d så lätt åtgärdat. På riktigt så har jag ofta ont långt ned i ryggen. Stannar jag upp å stretchar röven så släpper d i ryggen! Tôppen! 
Så idag prövade jag det på min cancer! Ja det är ett ställe jag får ont på ibland å är jag trött så säger hjärnan att jag förmodligen inte bara är trött utan oxå dödssjuk där d gör ont. Men ha!! FUCK you! Jag stretchade just bort min cancer! Fucker! ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar