fredag 13 maj 2016

Billingeracet

Imorgon ska jag köra billingeracet. 37km. Jag vågar inte köra långa. Eller, i dagsläget skulle d inte vara aktuellt heller för delen....
Jag har alltid svurit på att ALDRIG I LIVET köra billingeracet! Vicken jäkla bana!!!!!! 
Men så har jag börjat tänka om. Ska den jävla banan få besegra mig?? Jag vet ju att jag kan gå in i min bubbla å bara vara, bara ta mig upp. D kommer inte gå fort men jag är inte ute efter tiden den här gången. Jag ska besegra två backar! Man STARTAR loppet med att klättra heeeeela jävla vägen upp för billingen. Vad jag förstår så går typ alla, kanske inte eliten, upp den sista biten för d är så brant då. 
Sen ska man upp för ett as till backe i Öglunda. En sån där man cyklar så sakta så d går fortare att gå upp! Men jag vet att d går. Ner på lilla klingan i fram å smyg upp bara. Bubblan! In i bubblan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar