tisdag 17 maj 2016

Att bada i kiss

Den här  familjen..........förstå vad pengar vi kunde tjäna och vad tittare vi skulle ha om man följde oss en månad eller två..................

Jag var vid läggdags ikväll, själv hemma med alla 4 barnen. Vi har en toa. Ett litet as till toa.
Där stod 3 av 4 och borstade tänderna. Självklart vill minstingen vara med....På golvet i duschen står badbaljan...med vatten i.......Charlie har precis duschat så han har även fyllt på med lite mera vatten.
Ja, låt mini vara med. Hon ska snart få ny blöja å kläderna ska i tvätten så det gör inget om hon härjar med badbaljan.
Okej
Hon plaskar, doppar pannan, blöter ner byxorna.
Jag vänder bort huvudet och plötsligt tycker jag att hon är lite skärrad å helt blöt. Hela håret, hela ansiktet...
I min hjärna höll hon på att drunkna men förmodligen blev detbara mer än bara pannan som fick sig ett dopp liksom.
JAG, hönset, tycker iaf att det är lite obehagligt så jag bestämmer mig för att hälla ut badvattnet i golvbrunnen.
Öppnar brunnen, börjar hälla...........................men vänta nu? Luktar det kiss? Det luktar kiss? MEN VA FAN??? CHARLIE???!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAR DU PINKAT I BADBALJAN NÄR DU DUSCHADE?????????????????????????
"kanske.......................jag vet inte.........."
SLUTA MUMLA Å SVARA
"................ja jag gjorde väl det.........................."

RIDÅ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar