fredag 29 april 2016

Före och efter bilder

Nu börjar jag på riktigt ledsna på alla jävla före och efterbilder! 
Speciellt dom där folk ser helt jävla normala ut! Å har det som FÖRE bild. Läste någonstans nåt som något hade skrivit så klokt. Nåt i stil med att hon ser ut som hon gör å enligt sociala medier så skulle hon vara någon sorts "före bild". Någon som inte duger som man är förrän man kan använda sitt nuvarande jag som en före bild och samtidigt publicera en "efter bild". Med då ett mer magert alt vältränat foto. STÖRT har d blivit! 
Är man inte helt okej om man inte har sina före och efterbilder!? 
Jag är ingen FÖRE BILD! Jag är jag! Jag duger NU! Med hängbröst å degmage! Åderbråck å nagelsvamp på 3 naglar! JAG ÄR ASBRA!! Jag har inga före å efter bilder! Jag är NU! ALLA ÄR NU! Skäms på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar