onsdag 4 maj 2016

Helvetes mammamorgonhumör

"KAN DU VARA SNÄLL Å SVÄLJA MJÖLKEN LIIIIIIIITE JÄVLA TYSTARE???!!!"

"MAMMA JAG HAR BAJSAT"
roligt för dig. D har inte jag, trots kaffet! Ska fan börja röka! 

"MAMMA JAG HITTAR INGEN TRÖJA"
Jävligt märkligt när byrån inte ens går å stänga för alla tröjor........

"Är det här kalkon?"
"Rökt kalkon"
"Är det rökt kyckling?" 
"Eller grillad?"

-INTE FAN VET JAG. UNDULAT?!? FÅGELJÄVEL SOM FÅGELJÄVEL!!!???

För eventuellt oroliga läsare kan jag meddela att den kursiva texten endast är ett samtal som pågår INUTI mitt huvud! 
För övrigt svarar jag oftast: "jag kommer,jag vet inte, jag kan hjälpa dig, kolla får du se, ja det kan du, inte nu, snart" osv osv osv 

2 kommentarer:

  1. Haha det där känner jag igen, min hjärna kan skrika så högt att det pyser ut ur öronen😂//Evvvve

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahha eller hur?? Brinner inne i huvudet!!!

      Radera