lördag 30 april 2016

Jag är sönderslagen

Fy fan vad jag har ramlat idag!! Å jag slår mig så in i helvete! 
Jag fegar! Därför ramlar jag! Jag är lite ringrostig. Är ändå 1.5 år sedan jag "slutade" cykla pga graviditet! 
Kört 3,3 mil på kinnekulle! Inte direkt som 3,3 mil på rak asfalt. Maaaaahhh lord! Helt slut! Å ont överallt. ÖVERALLT!!!! 
Tur att jag inte skadar mig på riktigt! Blev rädd ena gången idag faktiskt. Fick en jäkla wipplash (heter d så?!) å fick huvudvärk direkt men d släppte fort. Slog i tummen/armen i samma vurpa. Får se vad d blir av det..... 
Annars är jag bara öm å blå 😁 
Skulle över en spång! JAG KAN KÖRA ÖVER SPÅNGAR meeeeen tvekar man så skiter d sig. Innan denna spång ligger en stor sten som man ska över först. Jag fegade, kom snett upp på spångjäveln å STÖP hahaha pladask raklång ner i ett träsk! Men då vare bara påt igen å visst fan tar jag mig över! D vet jag ju! 

Nu sitter jag mörbultad i soffan. Har livspaus. En sover två handlar. Bara jag å en cider från briska. 

Och ett tufft rivmärke från en buske! Haha jag är fan tuff! Tur jag har spelat handboll i 100 år så jag kan ta smärta! Visst ja..... Fött fyra barn oxå. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar